1 червня розпочинається літній оздоровчий період у житті дошкільного закладу. Літо – найбільш сприятливий період для зміцнення здоров’я дітей, їх повноцінного розвитку. Широке використання природних чинників - повітря, сонця, води, збагачення харчування свіжими ягодами і фруктами, скорочення навчального навантаження, підвищення рухової активності справляють на дитину суттєвий оздоровчий вплив.

/Files/images/b5145_439130-628x471.jpg


З метою правильної організації занять у дошкільному закладі під час літнього періоду проведено попередню роботу з вихователями, помічниками вихователів, медичною сестрою у вигляді консультацій:
• Організація освітньої роботи під час оздоровчого періоду
• Методика проведення занять з фізичної культури на свіжому повітрі
• Організація медико-педагогічного контролю за проведенням за гартувальних процедур
Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей.

Завдання роботи дошкільного навчального закладу на літній оздоровчий період


1. Спрямувати діяльність дошкільного навчального закладу на створення умов для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження у роботу елементів сучасних здоров’язбережувальних освітніх технологій.
2. Створити умови для розширення, закріплення, удосконалення набутих впродовж навчального року вмінь та навичок через залучення дітей до різних видів дитячої діяльності та шляхом ознайомлення з працею дорослих.

З метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей влітку, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи під час літнього оздоровлення дітей в дошкільному закладі проводиться робота щодо оздоровлення дітей.
Літній період особливо сприятливий для початку загартування дитячого організму, як у повсякденному житті, так і спеціально організованого ( повітряні, сонячні ванни, водні процедури і т.д). Успіх всіх загартовуючих заходів забезпечується дотриманням основних принципів загартування: поступовості, систематичності та врахування індивідуальних особливостей кожної дитини.


Проведення літнього оздоровлення передбачає розв’язання навчально – виховних завдань, що досягається організацією змістовної діяльності дітей.

Ранковий прийом дітей вихователі проводять на вулиці. В цей період проводяться бесіди і розмови з підгрупами та окремими дітьми, індивідуальна робота з дітьми, спостереження за об’єктами і явищами довкілля, дидактичні, рухливі (малої і середньої рухливості), конструкторсько-будівельні ігри, трудові доручення і чергування, різноманітна самостійна діяльність і т.п.
Після сніданку з дітьми проводиться організована навчально-пізнавальна діяльність у формі фронтальних, підгрупових, занять з різного спрямування: фізичного, пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного. Вихователями організовується праця дітей на ігрових майданчиках, квітнику, городі по догляду за рослинами.
При організації життєдіяльності дітей у першу і другу половини дня передбачається також проведення різноманітних розваг: показ вистав у ляльковому, настільному, інших видах театру; дитячі концерти, фізкультурні, музичні, літературні дозвілля тощо.
Загартувальні процедури здійснюються на майданчиках з використанням виносного та стаціонарного обладнання (тіньові навіси, індивідуальні килимки, надувні басейни).
У літній час значна увага приділяється проведенню на свіжому повітрі ігор з піском, водою , повітрям.
У літній період значна увага приділяється проведенню освітньої роботи з безпеки життєдіяльності дітей, правил дорожнього руху, поведінки на вулиці, у транспорті, безпечної поведінки під час відпочинку на сонці, воді, у лісі і т.п.


Сонечко кличе всіх на свіже повітря: на галявину, в ліс, парк. Літня пора сприяє активнішому контакту з природою через екскурсії, спостереження, дослідницько – пошукову роботу, проведенню народних ігор.

Повноцінний фізичний розвиток дітей є невід'ємною частиною освітньої роботи в дошкільному закладі, зокрема під час літнього-оздоровчого періоду

Одне з найважливіших завдань у роботі з охорони і зміцненні здоров'я дітей - це задовольнити природну потребу дітей у русі. Щоденні заняття з фізкультури є однією з основних форм фізичного виховання дошкільників. Використання ігрових прийомів навчання на цих заняттях сприяє формуванню у дітей стійкого інтересу до рухової активності. Саме ігровий характер рухів викликає позитивні емоції, які є найдієвішим мотивом для стимуляції рухової діяльності.

/Files/images/glp8isTIDG4.jpg

/Files/images/Fq86uxDRcB8.jpg

Екологічне виховання дошкільників влітку

Літо – це пора змістовного та цікавого відпочинку для дітей будь-якого віку. Влітку педагоги можуть не тільки впроваджувати елементи сучасних педагогічних технологій, а й максимально застосовувати природні засоби – сонце, свіже повітря, воду. Природні чинники на лише сприяють оздоровленню дітей. Вони надають можливість педагогам перетворити освітній процес на цікаве, змістовне буття, наповнене іграми, розвагами, спостереженнями за об'єктами природи, працею, конкурсами, драматизаціями.

В рамках тематичного тижня «У світі рідної природи» вихователі проводять освітню – виховну роботу з ознайомлення дітей із змінами, які відбуваються в розвитку рослин та в житті комах влітку, використовуючи цікаві ігрові прийоми та вправи. Виховання інтересу до пошуково-дослідницької діяльності, формування екологічної компетентності дітей, виховання емоційно-доброзичливого ставлення до живої природи спонукає педагога до вибору таких форм роботи з вихованцями, що сприяють розвитку креативності та творчості у дітей. Якісна робота педагогічного колективу в літній оздоровчий період забезпечується використанням можливості інтегрувати завдання екологічного виховання, фізичного, пізнавального розвитку в різноманітні форми роботи.

/Files/images/DSC07594.JPG

/Files/images/DSC07599.JPG

/Files/images/DSC07605.JPG /Files/images/DSC07620 а.JPG

/Files/images/DSC07607.JPG /Files/images/DSC07614.JPG

/Files/images/DSC07610.JPG

Спостереження та трудова діяльність влітку

Для забезпечення успішного літнього відпочинку та оздоровлення дітей в умовах дошкільного навчального закладу з дітьми у другій половині дня організовуються трудова діяльність та спостереження . Протягом тижня з вихованцями проводять спостереження в квітнику, які мають пізнавальний характер.

Колективна праця на міні – городі – це те, що завжди зацікавлює дошкільнят, адже у процесі роботи виникає безпосереднє спілкування, яке спонукає дітей до надання допомоги одне одному, створює сприятливі умови для виховання доброзичливих стосунків.

/Files/images/_gWjm8DAnqc.jpg

/Files/images/nJzg2NRmIDo.jpg

/Files/images/cQS6ZYnSR3c.jpg

/Files/images/eQ5aXzU84pA.jpg

/Files/images/DSC09688.JPG

/Files/images/CK5Sc9D_n6A.jpg /Files/images/SBNpmCJycUA.jpg

/Files/images/DSC09791.JPG

/Files/images/DSC09792.JPG

/Files/images/ITsefZMyvDo.jpg

/Files/images/PU6BLXo3NJA.jpg

18 серпня 2015 року Бліц-турнір "Впізнай казкового героя"

Згідно річного плану роботи 18 серпня 2015 року в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 відбудеться бліц – турнір для дошкільнят «Впізнай казкового героя».

Даний захід спрямований на розвиток у дітей багатої уяви та фантазії, умінню знайти приховані зв'язки та залежності, а також виховання інтересу до художніх творів, бажання приймати участь у спільних іграх.

/Files/images/101.jpg

/Files/images/DSC00587.JPG

/Files/images/DSC00592.JPG

/Files/images/DSC00604 (2).JPG

/Files/images/DSC00611.JPG

/Files/images/DSC00614.JPG

/Files/images/DSC00623.JPG

Ми живемо біля моря

20 -23липня 2015 року в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 пройшли тематичні заходи об’єднані темою «Ми живемо біля моря». Вихователі підготували цікаві змістовні завдання для дошкільнят, метою яких є розширення знань про Чорне море біля якого ми живемо. Заплановані заняття сприятимуть пізнавальному розвитку дошкільнят , також спрямовані на розвиток творчих здібностей та виховання моральних почуттів, бережливого ставлення до багатств Чорного моря.

/Files/images/DSC00436.JPG

/Files/images/DSC00439.JPG

6 червня пройшла музично-літературна розвага "Літо-красне"

Діти залюбки згадували вірші, твори про літо, співали пісні та грали в дидактичні ігри.

/Files/images/DSC09677.JPG

/Files/images/DSC09680.JPG

/Files/images/DSC09681.JPG

7 липня 2015 року в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 пройшла тематична розвага «Купальське свято» присвячене дню Івана Купала.

/Files/images/DSC00096.JPG /Files/images/DSC00104.JPG

/Files/images/DSC00107.JPG

/Files/images/DSC00114.JPG

/Files/images/DSC00133.JPG

/Files/images/DSC00144.JPG

/Files/images/DSC00151.JPG

/Files/images/DSC00186.JPG

/Files/images/DSC00202.JPG

/Files/images/DSC00204.JPG

/Files/images/DSC00211.JPG


15 липня 2015 року в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 відбулася розвага «В гостях у казки». Дана розвага спрямована на розвиток творчих здібностей дошкільнят; казки сприяють пізнавальному розвитку дітей, виховують моральні почуття, впливають на уявлення особистості дитини, спрямовуючи розвиток бажань і вчинків малюків.

/Files/images/DSC00276.JPG

/Files/images/DSC00278.JPG

/Files/images/DSC00282.JPG

/Files/images/DSC00289.JPG

/Files/images/DSC00296.JPG

/Files/images/DSC00307.JPG

/Files/images/DSC00309.JPG

/Files/images/DSC00274.JPG

22 липня 2014 року в дошкільному закладі була проведена розвага "Ми веселі малюки". Діти із задоволення приймали участь у рухливих іграх. Змагалися на швидкість та спритність, вчилися підтримувати та підбадьорювати один одного.

/Files/images/c7L3iAOPx5M.jpg

/Files/images/EJA7a-Ksbd4.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 7

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.