Повернутися до звичайного режиму

Художньо-естетична діяльність дітей дошкільного віку

Дошкільний вік – час активної соціалізації дитини, розвитку спілкування з дорослими та однолітками, пробудження моральних та естетичних почуттів, входження в культуру.
Ефективним шляхом всебічного гармонійного розвитку особистості є залучення дошкільників до художньо-естетичної діяльності, яка включає зображувальну, музичну, театралізовану, художньо-мовну діяльність. Ці види діяльності виконують функцію позитивно-емоційного збагачення, викликають емоції радості, захоплення, натхнення, витісняють тривожність, напругу, почуття безпорадності.


Художньо-естетична діяльність задовольняє гостру потребу дітей у самовиявленні і є одним із найулюбленіших занять. У цьому виді діяльності дошкільники виявляють високу зацікавленість і, що важливо, невелику стомлюваність. Ці фактори позитивно впливають на емоційний стан, загальний психічний розвиток дитини і разом з тим ця діяльність – є засобом всебічного розвитку дитини.

Одним із центральних завдань виховання дітей у художньо-естетичній діяльності є розвиток у них елементів творчості. Дитяча творчість – перша ланка розвитку творчої діяльності, в якій дитина виявляє своє розуміння довкілля, своє ставлення до нього. Це допомагає дітям розкрити їх внутрішній світ, особливості сприймання та уявлення, інтереси та здібності.

Організація художньої діяльності дошкільників є одним із засобів розвитку індивідуальних потенційних можливостей кожної дитини, формування творчих здібностей. Від того, наскільки сприятливими є умови для прояву дітьми нахилів до того чи іншого виду художньої діяльності, залежить можливість своєчасного виявлення і розвитку дитячих здібностей, формування елементів творчості. Творчі здібності формуються у дітей поетапно. На початковому етапі здійснюється нагромадження знань та художніх вражень, набуття вмінь та навичок, що є необхідним для самостійної художньої діяльності. І лише на подальшому етапі стає можливим виникнення творчого задуму, пошуку художніх засобів. Позитивні емоції посилюються, якщо вихователь організує практичне застосування дитячих робіт. Знання того, що краща робота може стати прикрасою, подарунком малюкам, експонатом виставки, стимулює дітей виявляти ініціативу, старанність, викликає бажання принести користь людям. У розвитку творчої активності велику роль відіграє предметне середовище, що оточує дітей. У збагаченні дітей художніми враженнями вихователю допомагають картини, діафільми, друковані посібники, твори прикладного, декоративного мистецтва, фотоальбоми. Ця група матеріалів потребує обов’язкової участі дорослого на тому етапі, коли дітей знайомлять з ними. Навіть старші дошкільники не можуть самостійно сприймати особливості колориту, композиції, правильно визначати художню цінність предметів, що розглядаються. Крім того, дорослий, ознайомлюючи дітей з творами мистецтв, захоплююче розповість про історію димківської іграшки, зверне увагу на багату уяву опішнянських і петриківських майстрів. Одночасно педагог викличе у дітей бажання самим створити щось красиве для себе та інших. У старшому дошкільному віці, коли вже є певний багаж навичок художніх дій, у предметне середовище слід увести матеріали, які діти зможуть використовувати самостійно (мозаїка, музичні інструменти, різні види театру, матеріали для зображувальної діяльності, природний матеріал, маски-наголовники, елементи костюмів та декорації). Перераховані матеріали повинні відповідати віку дітей. Дуже важливо розмістити посібники в доступному для дітей місці, оскільки бажання займатись якимось видом художньої діяльності може виникнути в них у будь-який вільний від занять час. Специфіка цього виду діяльності полягає в тому, що саме під час вправляння в художніх уміннях діти реалізують індивідуальні творчі задуми. Це необхідно враховувати в організації самостійної художньої діяльності дітей.

Розвага "Усмішка дарує радість"

Одеса, рідна Одеса, ти дуже любиш радість, веселощі та різні свята! І не може наша Одеса прожити без сміху і гумору. Маленькі одесити вже змалку знайомляться з традиціями святкування Дня гумору та сміху.

В нашому садку також стало традиційним проводити це веселе свято. В цьому році в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 3 квітня пройшла розвага «Усмішка дарує радість». Діти залюбки грали, танцювали, співали - на дитячих личках сяяли веселі посмішки.

За це свято дякуємо нашим творчим педагогам та небайдужім батькам наших вихованців!

/Files/images/usmshka/_DSC0150.JPG

/Files/images/usmshka/_DSC0163.JPG

/Files/images/usmshka/_DSC0170.JPG

/Files/images/usmshka/_DSC0177.JPG

/Files/images/usmshka/_DSC0189.JPG

/Files/images/usmshka/_DSC0194.JPG

Святкуємо Міжнародний день театру в ДНЗ

27 березня в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 відзначали Міжнародний день театру. Вихованці всіх вікових груп закладу приймали активну участь в театралізованих інсценівках, показах казок. Залюбки впізнавали казкових героїв, яких майстерно демонстрували вихователі.

У світі театру кожна дитина має змогу наблизитися до загадкового світу музики та краси слова, проявити свої акторські здібності. Сподіваємось, що прості та добрі казки допоможуть нашим малятам вирости дружними та чуйними, допитливими та творчими, адже Міжнародний День театру – це не тільки професійне свято майстрів сцени, а це ще й свято мільйонів вдячних глядачів.

/Files/images/den_teatru/_DSC0054.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0061.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0079.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0088.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0095.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0099.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0108.JPG

/Files/images/den_teatru/_DSC0111.JPG

Розвага "Мандрівка казковими стежками"

Формування у підростаючого покоління духовності і культури, в основі яких закладені загальнолюдські моральні принципи необхідно починати з раннього дошкільного віку. Художня література служить могутнім дієвим засобом морального і духовного виховання дітей: діти жваво, емоційно і довірливо сприймають казки, вірші, оповідання. Казки несуть у собі народну мудрість, вчать їх бути добрими, сміливими, чуйними. Казка часто продовжує жити в іграх дітей, вони із задоволенням перетворюються у казкових героїв. За допомогою інсценізації сюжету у дітей накопичуються яскраві враження, формуються власні судження, емоції, творча активність.

31 січня 2018 року в Одеському дошкільному навчальному закладі «Ясла-садок» №145 пройшла розвага «Мандрівка казковими стежками», метою якої є занурення дітей в чудовий світ казки, формування у дітей інтересу до творчих ігор, бажання відображати у власній грі реальні та уявлювані події; розвивати вміння проявляти творчість, виступати перед однолітками.

Дошкільнята з неабияким задоволенням представляли своїх казкових героїв, грали в командні ігри та отримали купу позитивних емоцій.

/Files/images/_DSC0593.JPG

/Files/images/_DSC0596.JPG

/Files/images/_DSC0607.JPG

/Files/images/_DSC0619.JPG

/Files/images/_DSC0625а.JPG

/Files/images/_DSC0636.JPG

/Files/images/_DSC0671.JPG

/Files/images/_DSC0698.JPG

/Files/images/_DSC0701.JPG

30 березня 2017 року для дітей середньої групи №4 Одеського дошкільного навчального закладу «Ясла-садок» №145 пройшов тематичний захід присвячений 135 річчю дня народження Корнія Івановича Чуковського, який відзначають 31 березня.

В основі його творів лежить безмежна любов до дітей. Він добре знав і розумів їх. Письменник зумів зберегти в собі ту дитячу безпосередність, яка дозволила йому мовою, зрозумілою дітям, і в близьких їм образах малювати чудові словесні картинки.

В гості до дітей завітала бібліотекар одеської дитячої бібліотеки №4, яка принесла з собою багато книжок відомого дитячого письменника К. І. Чуковського, зачитала декілька уривків найулюбленіших казок. Дошкільнята із задоволенням пограли в словесну гру «Закінчи речення».

Сюрпризним моментом для дошкільнят став тіньовий театр за казкою «Муха –цокотуха», яку підготували вихователі, під музичний супровід (Вокальна студія "Голос"АГНИ (солісти:Д.Умарова,А.Сафіуллін). Діти були заворожені дійством, яке розгорталося перед ними.

Даний захід сприяв закріпленню та систематизації в ігровій формі знань дітей щодо творчості письменника К. І. Чуковського, розвитку слухового та зорового сприйняття, вихованню любові до художніх творів та читання.

/Files/images/DSC07202.JPG

/Files/images/DSC07207.JPG

/Files/images/DSC07211.JPG

/Files/images/DSC07222.JPG

/Files/images/DSC07225.JPG

/Files/images/DSC07227.JPG

/Files/images/DSC07241.JPG

/Files/images/DSC07249.JPG

/Files/images/DSC07251.JPG

/Files/images/DSC07255.JPG

Театралізована драматизація

Казочка про кізочку вірочку

11 листопада 2016 року в Одеському дошкільному навчальному закладі №145 пройшла гра драматизація «Казочка про кізоньку Вірочку» за участю вихованців середньої групи №6. Метою даного виду діяльності є виховання у дітей інтересу до українських народних казок, розвиток на основі театралізованої діяльності моральних почуттів, мовленнєвих здібностей. Театралізовані заняття впливають на емоційну сферу дитини, вчать співчувати персонажам, допомагають зняти напруженість,подолати сумніви стосовно себе, повірити у власні можливості; невгамовним та неорганізованим — навчитися витримки.

Дошкільнята із задоволенням брали участь в інсценізації казки, отримали позитивні емоції, гарний настрій та бажання проявляти творчість через театралізовану діяльність.

/Files/images/DSC04838.JPG

/Files/images/DSC04846.JPG

/Files/images/DSC04853.JPG

/Files/images/DSC04858.JPG

/Files/images/DSC04856.JPG

Юморина в дитячому садку

1 квітня 2016 року в Одеському ДНЗ «Ясла-садок» №145 пройшла Юморина для дітей дошкільного віку

Жартами та сміхом був наповнений цей квітневий день у дитячому саду. Діти та дорослі стали активними учасниками свята. На ігровій площадці дітей зустрів клоун Пустунчик, який провів з дітьми веселі рухливі ігри та вікторини. Діти із захопленням співали та складали вірші разом з клоуном.

"День сміху" пройшов шумно та весело, і всі діти після такої веселої прогулянки поверталися до групи з гарним настроєм.

/Files/images/DSC03003.JPG

/Files/images/DSC03006.JPG

/Files/images/DSC03014.JPG

/Files/images/DSC03019.JPG

/Files/images/DSC03030.JPG

/Files/images/DSC03033.JPG

/Files/images/DSC03035.JPG

Святкуємо Міжнародний день театру в дитячому садку

24 березня 2016 року в Одеському ДНЗ «Ясла-садок» №145 пройшла інтерактивна театралізована казка для дітей молодшого дошкільного віку присвячена Міжнародному дню театра, який відзначають 27 березня.

Першими літературними творами, з якими знайомиться дитина, є казки. Світ казок прекрасний і захоплюючий для малят. Тому справжнім святом в нашому садочку є день, коли силами вихователів відбуваються лялькові вистави.

Так у всесвітній День театру в садочку відбувся показ лялькового театру за мотивами авторської казки вихователя –методиста Токунової Н. М. «Як Каченя друзів шукало». Зустріч дітей з казковими героями не залишає їх байдужими. Бажання допомогти герою зорієнтуватися в казковій ситуації - стимулює розумову діяльність дитини, розвиває інтерес, уяву, емоції та образну пам'ять, вміння бачити в звичайному незвичайне. Діти були не просто глядачами, але й активними учасниками інтерактивної розваги.

/Files/images/DSC02972.JPG

/Files/images/DSC02977.JPG

/Files/images/DSC02979.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 3449

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.